1. ادیب حاجباقری، م.، پرویزی، س.، و صلصالی، م. (1389). روشهای تحقیق کیفی. تهران: بشری
2. اسفندیاری، ا. (1386). عملکرد صنایع دستی در بهبود وضعیت اجتماعی. وبسایت آفتاب. برگرفته از:
http://www.aftabir.com/articles/view/economy_marketing_business/handicraft/c2c1191944037p1.php/
3. جعفرنژاد، ا.، سجادیپناه، ع.، صفری میرمحله، ر.، و اجلی قشلاجوقی، م. (1388). بررسی موانع و ارائۀ راهکارهای بهکارگیری تجارت الکترونیکی در زمینۀ توسعۀ صادرات فرش دستباف ایران. فصلنامۀ پژوهشنامه بازرگانی، 13(52)، 1-34
4. رحمتی، م. ح. (1387). آسیبشناسی طراحی فرشهای رایج و نوآوری در آنها. فصلنامۀ گلجام، 10، 47-68
5. رستمی، م. (1383). بررسی اشتغال زنان استان مازندران در بخش صنایع دستی، منطقۀ شاخص: شهرستان ساری. پژوهشنامۀ علوم انسانی و اجتماعی، 4(13)، 39-65
6. شوماخر، ای. اف. (1372). کوچک زیباست: اقتصاد با ابعاد انسانی. ترجمۀ علی رامین. تهران: سروش
7. عباسی، ب. (1390، مرداد). پایگاه ردپای سفال های چینی در لالجین. برگرفته از:
http://www1.jamejamonline.ir/archnewstext.aspx?newsnum=100852050705
8. عزمی، آ.، خراسانی، م. ا.، ایمانی، ب.، و رضوانی، م. ر. (1390). دیدگاه تجار فرش شهر اردبیل درباره علل کاهش صادرات فرش دستباف ایران. دوماهنامۀ بررسیهای بازرگانی، 46، 101-113
9. فمی، ش.، و محمدزاده نصرآبادی، م. (1390). صنایع روستایی. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور
10. قبادی، پ.، پاپزن، ع.، زرافشانی، ک.، و گراوندی، ش. (1391). واکاوی محدودیتها و مشکلات توریسم روستایی با استفاده از تئوری بنیانی. جغرافیا و آمایش شهری-منظقه ای، 2(5)، 89-104
11. قزآنیقمصری، ا.، قدرتی، ح.، و رضایی، ح. (1389). عوامل مؤثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (SWOT): مطالعۀ موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان. فصلنامۀ تعاون و کشاورزی، 21(2)، 49-61
12. کامبخشفرد، س. (1379). سفال و سفالگری در ایران از ابتدای نوسنگی تا دوران معاصر. تهران: ققنوس
13. کرباسی، ع. ر.، و یعقوبی، م. (1390). بررسی بازارهای تعاونیهای صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان. فصلنامۀ تعاون و کشاورزی، 5(22)، 21-46
14. گلمحمدی، ف. (1389). توسعۀ صنایع دستی و فناوری متوسط با هدف گسترش توریسم و اشتغال پایدار روستایی. فصلنامۀ مسکن و محیط روستا، (131)، 73-94
15. گیدنز، آ. (1376). روشهای تحقیق جامعهشناسی. ترجمۀ منوچهر صبور. تهران: نی
16. لاریجانی، ف. (1370). علم، تکنولوژی و توسعه. فصلنامۀ رهیافت، 1(1)، 42-51
17. محمودی، ق. (1393). انجمن سفال لالجین
18. مرادی، خ.، و آگهی، ح. (1393). واکاوی چالشهای مدیریت روستایی با رویکرد کیفی تئوری بنیانی. فصلنامۀ جغرافیا و توسعه، 12(34)، 167-181
19. مرجع شهرهای ایران. (1390). لالجین. برگرفته از:
http://www.irancities.ir/showcity.aspx?code=987&code2=38
20. مرکز آمار ایران. (1390). نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال1390. برگرفته از:
http://www.amar.org.ir/Default.aspx?tabid=1160
21. مطیعیلنگرودی، ح. (1380). عوامل رکود صنایع دستی در نواحی روستایی شهرستان مشهد. مجلۀ تخصصی زبان و ادبیات، 34 (1و2)، 141-168
22. میرکتولی، ج.، و مصدقی، ر. (1389). بررسی وضعیت گردشگری روستایی و نقش آن در رونق صنایع دستی: مورد دهستان استرآباد جنوبی، شهرستان گرگان. مطالعات و پژوهشهای شهری منطقهای، 2(7)، 137-154
23. نامور مطلق، ب. (1393، 29 مهرماه). پایگاه خبری تسنیم. برگرفته از:
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/535461?ref=shahrekhabar
24. هاشمی، ف. (آبان1381). بررسی روند اشتغالزایی صنایع کوچک در ایران. مجموعهمقالههای ارائه شده در همایش ملی بررسی راهکارهای علمی ایجاد اشتغال، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
25. یاوری، ح. (1386). آشنایی با هنرهای سنتی (1). تهران: دانش جهانگردی
26. یاوری، غ. ر.، و فاضل بیگی، م. م. (1389). اقتصاد ایران (با تکیه بر روستا). تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور
27. یزدانپناه، ل.، و صمدیان، ف. (1388). عوامل مؤثر بر میزان موفقیت شرکتهای تعاونی: مطالعۀ موردی صنایع دستی استان کرمان. فصلنامۀ تعاون و کشاورزی، 20(202و203)، 19-34
28. Dash, M. (2011). Marketing of Orissa handicrafts: A study on challenges and opportunities. Excel International Journal of Multidisciplinary Management Studies, 1(2), 47-63
29. Fetherston, B., & Kelly, R. (2007). Conflict resolution and transformative pedagogy: A grounded theory research project on learning in higher education. Journal of Transformative Education, 5(3), 262-285
30. Jamir, I., & Natarajan, P. (2014). Marketing of Bamboo handicraft products in Dimapur, Nagaland–Trader’s Perception. Samzodhana Journal of Management Research, 2(1), 271-288
31. Jequier, N. (1976). Appropriate technology: Problems and promises. Paris: Development Centre of the Organization for Economic Co-Operation and Development
32. Khan, W. A., & Amir, Z. (2013). Study of handicraft marketing strategies of artisans in uttar pradesh and its implications. Research Journal of Management Sciences, 2(2), 23-26
33. Kumar, D., & Rajeev, P. V. (2014). Marketing challenges of handicraft retailers in changing environment. Zenith International Journal of Business Economics & Management Research, 4(10), 22-33
34. McComb, J. F. (2012). Development and marketing strategies for Pacific cultural industries.. Suva : Secretariat of the Pacific Community
35. Redzuan, M., & Aref, F. (2011). Constraints and potentials of handicraft industry in underdeveloped region of Malaysia. African Journal of Business Management, 5(2), 256-260
36. Saldana, J. (2009). The coding manual for qualitative researchers. Thousand Oaks, CA: Sage
37. Venkataramanaiah, S., & Kumar, N. G. (2011). Building competitiveness: A case of handicrafts manufacturing cluster units. Indore Management Journal, 3(2), 27-37
38. Yin, R. K. (2011). Qualitative research from start to finish. New York: Division of Guilford Publications
ارسال نظر در مورد این مقاله