دوره 22 (1403)
دوره 21 (1402)
دوره 20 (1401)
دوره 19 (1400)
دوره 18 (1399)
دوره 17 (1398)
دوره 16 (1397)
دوره 15 (1396)
دوره 14 (1395)
دوره 13 (1394)
دوره 12 (1393)
دوره 11 (1392)
دوره 10 (1391)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 7 (1388)
دوره 6 (1387)
دوره 5 (1386)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
کلیدواژهها = بازاریابی الکترونیکی
تعداد مقالات: 2
تحلیل نقش بازاریابی الکترونیکی در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه مورد:روستاهای پیرامون کلانشهر رشت)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1403
نقش بازاریابی الکترونیکی بر بهبود سرمایههای معیشت پایدار خانوارهای روستایی شهرستان گرگان
دوره 19، شماره 2، مهر 1400، صفحه 157-125